9/16/2012

၈၈ မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏိုင္ အေမရိကန္ခရီးစဥ္ ဖ်က္သိမ္း


၈၈ မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏိုင္က အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စု NGO အဖြဲ႔ၾကီးတစ္ခုျဖစ္တဲ့ NED ေခၚ ဒီမုိကေရစီျမွင့္တင္ေရးအဖြဲ႕က ခ်ီးျမွင့္တဲ့ဆုကို လက္ခံဖို႔အတြက္ ဝါရွင္တန္ဒီစီ လာေရာက္မယ့္ခရီးစဥ္ကို ဖ်က္သိမ္းလိုက္ပါတယ္။


၂၀၁၂ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာလ ၉ ရက္က ထန္းတပင္ျမိဳ႕နယ္ ရြာသစ္ ေက်းရြာတြင္ ျပဳလုပ္သည့္ ျငိမ္းခ်မ္းေရးႏွင့္ ပြင့္လင္းလူ႔ေဘာင္ ေဖာ္ေဆာင္ေရး ေဆြးေႏြးပြဲတြင္ ၈၈ မ်ဳိးဆက္ ေက်ာင္းသားေခါင္းေဆာင္ ကိုမင္းကိုႏိုင္ မိန္႔ခြန္းေျပာေနစဥ္။ RFA
၈၈ မ်ိဳးဆက္ေက်ာင္းသားမ်ား အဖြဲ႕ဝင္ေတြအားလံုး ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ ေလွ်ာက္ထားတဲ့အေပၚမွာ လူအားလံုး တေျပးညီမရပဲ ခြဲျခားၿပီးမွ ရေနတဲ့အတြက္ အခုလို ခရီးစဥ္ ဖ်က္လိုက္တာလို႔ ကိုမင္းကိုႏိုင္က RFA ကိုေျပာပါတယ္။

"ကြ်န္ေတာ္ အဲဒီေပးအပ္တဲ့ အသိအမွတ္ျပဳမႈကို တန္ဖုိးထားပါတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လည္းဆိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အထဲမွာေတာက္ေလွ်ာက္ ဒုကၡဆင္းရဲေတြခံၾကတုန္းက စိတ္အားေပးမႈက သိတ္အေရးၾကီးပါတယ္။ အေမရိကန္ျပည္ေထာင္စုကေရာ၊ လႊတ္ေတာ္ကေရာ၊ အေမရိကန္ျပည္သူေတြက အားေပးတယ္။ ေထာက္ခံတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘက္က ၾကံ႕ၾကံ႕ခံရပ္တယ္လို႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ခံစားရတဲ့အတြက္ အင္မတန္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။ 
ဒီမွာ မူဝါဒအရ ဘယ္လိုမွ လက္မခံႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ေသြးခြဲထားတာေရာ၊ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ဒုတိယတန္းစား ႏိုင္ငံသားေတြလို သေဘာထားတာေရာ အဲတာကို ကြ်န္ေတာ္တို႔ လက္ခံလို႔မရဘူး။ ႏိုင္ငံသားတိုင္းဟာ တန္းတူညီမွ် အခြင့္အေရး ရိွရမယ္ဗ်။ ၂၁ ရက္ျပည့္တဲ့ေန႔က်လို႔ရိွရင္ ဒါေတြကို ထုတ္ယူႏိုင္ပါျပီလို႔ သူတို႔ကိုယ္တိုင္ ေၾကညာထားျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒီေထာင္က ထြက္လာတဲ့ ၁၉ ေယာက္ကို မေပးပဲနဲ႔ ၆ လေလာက္ထိ ပစ္ထားတာက ဘယ္လိုနည္းနဲ႔မွ ႏိုင္ငံသားတိုင္း တန္းတူညီမွ်မႈမရိွဘူး။ အဲတာေျပာတာက ရိွေသးတယ္၊ တစ္ႏွစ္ဆိုင္းငံ့ထားတယ္ ဆိုတာ ဘာဥပေဒလဲ။ ဘယ္လႊတ္ေတာ္မွာ၊ ဘယ္ျပည္သူ႔ ကိုယ္စားလွယ္ေတြက ေရးဆြဲထားတဲ့ ဥပေဒလဲ။ ဥပေဒမဟုတ္ပဲနဲ႔ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာ ထင္ရာ ျမင္ရာေတြကို အမိန္႔ထုတ္ေနတာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ဘယ္လိုမွ သေဘာမတူႏိုင္ဘူး။ 
အဲတာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အမႈ ၆၅ ႏွစ္ က်ခဲ့ၾကတဲ့ လူေတြခ်င္းအတူတူ က်န္တဲ့လူေတြကို မေပးပဲနဲ႔ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ထဲရတဲ့ အခြင့္အေရးေရာ ကြ်န္ေတာ္မလိုခ်င္ဘူး။ အဲတာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္တန္ဖိုးထားတဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ေက်းဇူးတင္တဲ့ အေမရိကန္ျပည္သူေတြက ေပးအပ္တဲ့ အသိအမွတ္ျပဳမႈ အဲဒီအခမ္အနားကိုေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တန္ဖိုးထားေသာ္ျငား ကြ်န္ေတာ္တို႔ရဲ႕ မညီမွ်မႈေတြကို လက္မခံႏိုင္တဲ့အတြက္ ကြ်န္ေတာ္ မတက္ေရာက္ ႏိုင္ေတာ့ဘူး။ အဲဒီအတြက္လည္း အဲဒီအခမ္းအနား က်င္းပတဲ့ ပုဂၢိဳလ္ေတြအားလံုးကို ကြ်န္ေတာ္ တေလးတစားနဲ႔ အႏူးအညြတ္ ေတာင္းပန္ရပါလိမ့္မယ္"
၈၈ မ်ိဳးဆက္ ေက်ာင္းသားမ်ား အဖြဲ႔ဝင္ေတြဟာ လြန္ခဲ့တဲ့ ဧၿပီလ ကတည္းက ႏိုင္ငံကူးလက္မွတ္ေတြ ေလွ်ာက္ထားခဲ့ၿပီး အခုခ်ိန္မွာ ကိုမင္းကိုႏိုင္နဲ႔ ကိုကိုၾကီးတို႔ ႏွစ္ဦးတည္းကိုပဲ ထုတ္ေပးတယ္လို႔ သိရပါတယ္။

ကိုမင္းကိုႏုိင္နဲ႔အတူ ရွမ္းတိုင္းရင္းသား ေခါင္းေဆာင္ ဦးခြန္ထြန္းဦး၊ နာေရးကူညီမႈအသင္း ဥကၠ႒ ရုပ္ရွင္မင္းသား ကိုေက်ာ္သူ၊ မဲေဆာက္အေျခစိုက္ ေဒါက္တာစင္သီယာေမာင္နဲ႔ US Campaign for Burma အဖြဲ႕က ကိုေအာင္ဒင္တို႔ ၅ ဦးကို ျမန္မာ့ ဒီမိုကေရစီေရး စြမ္းစြမ္းတမံ ေဆာင္ရြက္ခဲ့မႈေတြအတြက္ NED အဖြဲ႕က လာမယ့္ စက္တင္ဘာ ၂ဝ ရက္ေန႔မွာ ဆုခ်ီးျမွင့္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

source by : http://www.rfa.org

0 ေယာက္ရဲ႕ထင္ျမင္ခ်က္: